Atskats uz projektu nedēļu

25.februārī klases stundās skolēni uzstājās ar prezentācijām par paveikto projektu nedēļas laikā.

Projektu nedēļa šogad bija īpaša, jo paralēli saviem projektu darbiem skolēniem notika dažādas nodarbības un tikšanās, bet arī individuāli skolēni bija daudz paveikuši. Galvenās bija tēmas saistībā ar Ekoskolas uzdevumiem, kā arī nākotnes profesiju izpēte  un praktiski darbi.

5.a klase aptaujāja bijušos skolotājus, veidoja erudīcijas spēli “Gliemežvāks” un viktorīnu, pētīja Salacgrīvā populārākās atpūtas vietas, meklēja informāciju par sapņu profesijām.

Savukārt 5.b klase bija sagatavojusi atraktīvu prezentāciju par izpētīto saistībā ar papīru un demonstrēja savus praktiskos darbus.

6.a klase visi strādāja  pie savas nākotnes profesijas izpētes – tās bija visdažādākās- jurists, policists, ugunsdzēsējs, arhitekts, celtnieks, IT speciālists, ainavu arhitekts, dizaineris, frizieris, zirga un jātnieka treneris, animators-multiplikators, dziedātājs, medmāsa. Nedēļas laikā skolēni tikās ar vairāku profesiju pārstāvjiem,  uzzinot par vairākām profesijām – korektors, jūrnieks, medmāsa, dizaineris.

Savukārt 6.b klase pievērsās praktiskām lietām – zēni gatavoja putnu būrus, tika veidots zaļās klases makets, gada kalendārs, pētīts veselīgs uzturs, kā arī nākotnes profesijas. Turklāt M.Liepiņas iedvesmoti klase devās pārgājienā uz Ainažiem.

7.a klase  gatavoja putnu būrus, spēles, pētīja ūdens patēriņu, vegānismu un “influencerus “Latvijā.

7.b klase arī veidoja savu priekšstatu par zaļo klasi, tapa arī putnu būri, spēle sākumskolai, tika pētītas nākotnes profesijas.

8.a  klase bija ļoti praktiska – zēni iepazinās ar mūsdienīgu kokapstrādes darbnīcu un paši gatavoja pakaramos  jaunajai tērpu noliktavai, kuras iekārtošanā strādāja  meitenes.

8.b klases skolēni arī bija praktiski noskaņoti – tapa gan putnu būri, gan jauni spēļu kauliņi un erudīcijas spēles, tika pētīta arī plastmasa.

9.a klases skolēni, kas darbojas skolas ekopadomē, izstrādāja Zemes dienai veltītu mulāžu jeb zemeslodi no plastmasas, pētīja plastmasu, kosmētikas lietošanu, veidoja prezentācijas, veica praktiskus darbus, pētīja plastmasu, kosmētikas lietošanu, veidoja prezentācijas, veica praktiskus darbus.

9.b klases skolēni strādāja gan pie eko un siltuma tēmām, pētīja profesijas, veidoja konkursu sākumskolai, veidoja zaļās klases maketu , gatavoja putnu būrus.

Daži devītklasnieki strādāja skolas muzeja telpā, pilnveidoja radiomezglu un skaņu aparatūras noliktavu.

Vidusskolā 11. un 12. klases lielāko daļu laika bija veltījuši, veicot praktiskus darbus, gatavojoties Žetonu vakaram, gan plānojot, gan veicot noformēšanas darbus. 10.klase bija pievērsusies eko tēmām – gan pētot siltumu, gan elektroenerģijas patēriņu skolā, gan ēšanas paradumus.

Vairākām klasēm bija ļoti labas prezentācijas, kas apkopoja paveikto. Kopumā skolēni atzina, ka ir uzzinājuši daudz ko jaunu, apguvuši sadarbības prasmes, pilnveidojuši darbu noformēšanas un praktiskās iemaņas.

 

 

Atbildēt