Zinātniskā teātra Laboratorium.lv nodarbības

  23.maijā skolā notika kārtējā 5.-8.klašu Dabaszinātņu diena. To šoreiz veiksmīgi papildināja ESF  projekta “Karjeras atbalsts vispārējās un profesionālās izglītības iestādēs”  ietvaros piedāvātie Zinātniskā  teātra  Laboratorium.lv  fizikas un ķīmijas interaktīvo eksperimentu demonstrējumi.

Demonstrējumi notika pa klašu grupām – 5., 6. ,7. un 8. klasēm. Mārtiņš Gulbis uzsāka nodarbību ar jautājumu, kas ir ķīmija un kas ir fizika. Protams, ka atbildes atšķīrās 5. un 8.klasēs, iepriecināja, ka  skolēni, kuri vēl nemācās šos priekšmetus,  sniedza daudzveidīgas atbildes.  Vadītāji lika skolēniem domāt un saskatīt kopsakarības, izmantojot savu pieredzi un zināšanas. Bija, protams, daudz negaidīta un pārsteidzoša, kas parādīja, cik ķīmija un fizika kā zinātne var būt aizraujoša, cik elektrība var būt bīstama.

Lūk, kādas atsauksmes uzrakstīja 6.b klases skolēni:

“patika eksperimenti, man laboratorijā patika visi eksperimenti (visvairāk ar sauso ledu),  ļoti labi paskaidroja eksperimentus. Man patika tas, ka mani izsauca par brīvprātīgo, man ļoti patika ēst kukurūzu un pieredzēt krāsas maiņu šķidrumā, bija ļoti forši eksperimenti, uzzināju daudz ko jaunu, man ļoti patika viss, jo tas bija interesanti, patika sausais ledus un slāpeklis”.

Iepriecināja astotklasnieku vērtējums:  “bija ļoti labi; viss patika; eksperimenti bija ļoti interesanti, tajos varēja piedalīties skolēni, daudz ko jaunu uzzinājām, daudz kas noderēs ķīmijā.”

Skatoties, kā skolēni ar aizrautību vēro eksperimentus vienu pēc otra, viņi varētu piekrist 8.b klases skolēnu teiktajam: “ Un es gribētu, lai šādi pasākumi būtu vairāk.”

Atbildēt